Στρατηγική για e-shop
Στρατηγική για e-shop
Στη Digital Tempo, όσα δημιουργούμε, πιστεύουμε πως αλλάζουν τον τρόπο λειτουργίας του digital marketing και τον τρόπο που επικοινωνούν και λειτουργούν οι επαγγελματίες και οι επιχειρήσεις με τους πελάτες τους. Πιστεύουμε, σκεφτόμαστε και δρούμε διαφορετικά.
Ο τρόπος που καταφέρνουμε να αλλάζουμε τα δεδομένα είναι με το να ενεργούμε με πάθος και να σκεφτόμαστε “out of the box”, μακριά από στερεοτυπικές τεχνικές λαμβάνοντας όμως πάντα υπόψη τις ανάγκες των συνεργατών μας.
Ερωτήματα που έχει κάποιος πριν ξεκινήσει:
Υπάρχει αγορά;
Ψωνίζουν online το προϊόν ή την υπηρεσία;
Υπάρχει ανταγωνισμός;
Τι κάνει ο ανταγωνισμός μου Online;
Ποιοι είναι οι παράγοντες κόστους;
Bασικές υποθέσεις:
1. Μέσο καλάθι
2. Παραγγελίες / ημέρα
3. Κόστος / παραγγελία
Τι σας προσφέρει μια σωστή στρατηγική για το ηλεκτρονικό σας κατάστημα;
► Αύξηση επισκεπτών
► Αύξηση πωλήσεων
► Μείωση δαπανών
Ενδειτικές υπηρεσίες:
► Content Marketing (content)
► Υπηρεσίες φωτογράφισης
► Youtube strategy (videos)
► Social Media (Facebook,Twitter,Instagram,Linkedin etc)
► Search Engine Optimization
► CPC campaigns (Facebook,Google)
► Email Marketing
► Affiliate Marketing